ADMINISTRACE

29.01.2013 13:35

Jak jste si asi stačili všimnout, tak na tento web v poslední době nemám moc čas, proto hledám někoho (popř. více lidí), kteří by mi pomáhali s údržbou tohoto webu. Přihlášky přijímám dokud nebude min. 20 zájemců. Pokud by jste měli zájem, tak čtěte dál:

podmínky:

1. zkušenosti a znalost Howrse

2. přihlašování na Howrse (později na administraci) min. 5x týdně (vyjma např. svátky nebo občasnou absenci)

+ mít pokud možno zkušenosti s webnode.cz

postup pro přijetí:

1. pošlete mi přihlášku do SZ (má přezdívka je Cler) a tímto textem:

    předmět: ADMINISTRACE

    zpráva: Vaše případné zkušenosti se správou webů, zkušenosti s Howrse nebo cokoliv co si myslíte, že by Vám mohlo pro přijetí pomoct (radši toho napište víc než míň)

2. počkejte až Vám napíšu jestli postupujete do užšího výběru (pokud napíšu, že NE, tak se na Vás další body již nevztahují)

- 1. výběr je na základě karmy, žebříčků, odsloužených dní, přispívání do fóra atd.

3. po zprávě, že postupujete obdržíte další s otázkami ohledně Howrse, na ty mi musíte do 2 dnů správně a pokud možno co nejpodrobněji odkovědět

4. z hráčů, kteří na všechny otázky odpoví dobře vyberu hráče, který/ří se stane/ou administrátory

5. pokud jsem Vás vybrala, tak mi pošlete Váš email (založte si nový např. s Váší přezdívkou z Howrse nebo mě požádejte ať Vám email založím)

6. až Vám napíšu, jděte na svůj email (viz 5.) a potvrďte administraci

 

 

*přeji mnoho štěstí*